Translate

Hello!

21:27:00 Unknown 0 Comments

Už je to doba. Tento blog som vlastne nikdy neukončila, len som ho dala do tzv. umelého spánku. Nie vždy je chuť, ale teraz prišla a tak sa chcem s vami podeliť o moje myšlienkové pochody. Posledné slnečné dni a ako tak príjemné teploty sa dajú využiť na vymyslenie všelijakých kombinácií. Ja som dnes vsadila na kimono a moje Levisky, ktorým som jemne upravila spodný lem tak, že som ho vypárala a následne zažehlila. Slimky ma už moc nebavia (je to už neuveriteľných 6 rokov čo ich nosíme, žiada si to zmenu), takže vymýšľam čo sa dá, aby som vo svojej skrini dala jeansovine nový rozmer. V zime do čižiem s tým však asi nevybabrem. Celkom by som na trhu prijala klasický cigaretový strih s jemne vyšším pásom. Niečo na štýl 90-tych rokov, nie však mrkváče. Prehľadala som veľa e-shopov, ale žiaľ nikde nič podľa predstáv. Takže zatiaľ si musím vystačiť s prerábaním.
Prajem pekný večer :)