Translate

Black days

7:45:00 Unknown 2 Comments

Už dávno som nebola celá v čiernom. Možno, že to nejak súvisí s vnútornými pocitmi, ktovie. Aspoň som to rozbila mojou obľúbenou šatkou, ktorá má príjemné pastelové farby a etno ornamenty. Nie je to pre mňa šatka, ak na nej nie sú vzory a farby.
Kedysi som mala takú mániu až som sa dopracovala k číslu 50. Zbierku som už dávno zredukovala a nechala som si len tie najvzácnejšie a najkvalitnejšie. Väčšinou to boli tie pašmínové s Arabských Emirátov, alebo rôzne sekáčové úlovky.
-
Už túto sobotu rozbieham s jedným fotografom jeden projekt. Dúfam, že sa nám podarí.
Budeme musieť na tom tvrdo pracovať. Jedná sa o spoluprácu s kapelamy. Viac vám prezradím neskôr ;) aby som neporiekla.
Majte krásny deň....
 

2 coments:

Unknown povedal(a)...

Super look, less is more :)

xxx

CITC FASHION BLOG

Shopaholic povedal(a)...

wow, perfect outfit!
Great shoes <3
LOVELY!