Translate

Kiss the Sky

10:09:00 Unknown 2 Comments

Veci sa celkom rýchlo posúvajú dopredu a ja mám konečne pocit, že sa približujem tomu, čo som vždy chcela robiť . Nejdem ešte prezrádzať čo konkrétne, aby som nezariekla, no mám pocit, že sa mi  moja vnútorná túžba transformuje na skutočnosť :)
Doba je teraz zvláštna a nie veľmi priaznivá pre snílkov ako som ja, ale v nijakom prípade sa nechcem vzdať svojich cieľov. Aj keby ma to stálo 20 rokov života, nenarodila som sa predsa pre to, aby som robila niečo čo ma nebaví a ešte pre niekoho, kto za mňa zhrabne väčšinu. Môj motivačný obraz v izbe s heslom ´´ Do more of what makes you happy´´ mi denne pripomína aby som sa riadila týmto pocitom ....  
 
Niečo k outfitu. Tieto JimiHendrixovské nohavice od neznámej značky Kiss The Sky, som našla ešte v zime na asos.com. V lete budú vhodnejšie, ale ja už som nemohla vydržať. Stará sidovka zo sekáča za 0,50€ a k tomu moja najobľúbenejšia šatka, ktorú som kúpila strašne dávno na festivale Pohoda. Základom je pohodlnosť a ani líčiť sa mi nechce, nech som aká som. Teraz je furt také chmúrne počasie, že ma ani farby nebavia...
:)
 

2 coments:

Tamasté povedal(a)...

Tak ti držím palce k tomu aby sa ti tá vec vydarila.. tiež som trošku snílek, ale myslím si keby si niečo neplánujem a nezaujímam sa o to tak sa nikdy k cieľu nebude približovať a moju prácu by som rada mala takú čo ma baví! Nie ako ostatní zmieria sa so všetkým a nebudú nikdy spokojní ..
Super outfit! Máš veľmi zaujímavý štýl !!

Maray povedal(a)...

I like your look!! Kisses!!

·Alas de Angel·