Translate

Dr.Martens

18:53:00 Unknown 9 Comments

Milujem martensky. Vlastním jedny lakované čierne, no ich čas už pomaličky doznieva a začínajú vyzerať otrasne.Rozmýšľam nad kúpou nových.Veľmi by sa mi zišli.Sú praktické aj do snehu, aj do blata , aj do dažda aj všade :D.Neviem si ale vybrať farbu.Čierne alebo červené?Poradte.Najradšej by som brala oboje!Ale ked čierne už som mala....no červené sa zasa nehodia ku všetkému.Shit...


9 coments:

Petra povedal(a)...

černé jsou lepší , teda mě přijdou , já jsem měla nepravé červené a nějak se mi k ničemu nehodily , teda řekla bych že černé jsou univerzálnější , ale jak chceš :)

Anonymný povedal(a)...

ja samam mam vinove (nenazvala bych tuhle barvu cervenou), jen jiny typ nez tady na fotce a sem spokojena, ikdyz casem si chci koupit i cerne, ale asi jen 3dirky :)

Unknown povedal(a)...

hej kukám že to skôr bordová či čo......:Dfarboslepá som

ALCOHOLS povedal(a)...

prosím ťa čo riešiš, kúp si tieto vínovo červené, aspoň to nebude také fádne. tuna v Anglicku nikto nerieši či mi ladia martensky so svetrom, čím väčší mix, tým lepšie :). a aj tak si myslím že tento odtieň červenej je práveže veľmi univerzálny a s tvojím šatníkom pôjde dokopy.

Unknown povedal(a)...

tu nejde o to ale ja mam fialovú vetrovku :Da farby velmi nenosím len ked musím

Kamil povedal(a)...

tie vinovo cervene aj ja chcem tie :))

TH. povedal(a)...

fádní nebo ne, martensky jedině černý :-)

Renata povedal(a)...

Na podzim jsem si koupila ty černé...jsou super a myslím, že jsou lepší jak ty vínové :)

ninus povedal(a)...

červené :)