Translate

Magic Mantra Jewellery

16:14:00 Unknown 1 Comments

 Úplne som sa o tom zabudla zmieniť, ale okrem tohto blogu pod mojim menom ešte fičí aj  hand made bižutka, ktorú vyrábam už nejaký ten mesiac. Je vyrobená z recyklovaných častí bižutérie, alebo iných komponentov, ktoré sú na oko nepoužiteľné. Napadlo ma, že dať šancu týmto zachovaným a nezničeným veciam + skombinovať ich s novými, nemusí byť zlý nápad. Uvažujem aj o výrobe kozmetických taštičiek, ale to bude chcieť trošku viac času. Najviac obľúbené sú teraz korálkové náramky. Keby ste mali záujem-
 všetky fotky nájdete tu na webe MagicMantraJewellery. Posielam na dobierku, alebo prevodom na účet.
Užite si víkend ;)


1 coments:

Unknown povedal(a)...

Veľmi pekná prácička. Ja už nejaký ten čas tiež uvažujem nad výrobou náhrdelníkov. Mám plnú hlavu nápadov, ale málo času. :-( Ale snáď to dám.
Katharine-fashionisbeautiful