Translate

RUNWAY INSPIRATION: GUCCI spring 2016

7:50:00 Unknown 1 Comments

Alessandro Michele. Síce už nie veľmi čerstvý nástupca Fridi Giannini, ale môj veľký favorit a simpaťák, ktorý značke Gucci dal nového ducha a celkovo by som povedala, že aj mladícku šťavu. Nejak som sa opäť stratila na stránkach vogue.com a úplne som zabudla na tieto úžasné modely. Celá kolekcia vyzerá veľmi vintage, ale pritom sám Alessandro povedal:  “It’s a big trip! Of course I am interested in personal style and quirkiness. There are things here that look vintage, but don’t really exist as vintageit’s the illusion of it. I’m not nostalgic! I’d like to shake it up again.” (nebudem to prekladať,lebo by to stratilo význam).
Keby som mala byť v módnom raji, vyzeralo by to presne takto. Veľa farieb, mix vzorov, výšivky, lurex, brokát, ozdoby, glitre, satén, koža, všetko bez zábran so štipkou humoru a v najvyššej krajčírskej kvalite. Je to krásna a hravá módna renesancia a presne vystihuje náladu pre jar 2016 (môj pocit). Osobne mi nedá dýchať kožená kvetovaná bunda s hadom na chrbte a vôbec skoro všetky šaty a nohavicové kostýmy.

1 coments:

Rakel povedal(a)...

amazing designs!

http://www.alovelystyle.com/