Translate

POP ART

12:36:00 Unknown 1 Comments


 
Šesťdesiate roky, to je pre mňa jedna z dalších najštýlovejších dekád, čo sa týka hudby, módy, doplnkov ale aj make-upu. Ja som tomu tiež troška prepadla v podobe snorenia 60´s tutoriálov na tie najväčšie oči á la Twiggy. S toho líčenia však veľa nebude, lebo mám pocit, že mi to nepristane, ale to vôbec nevadí, lebo sú tu maličkosti ako matné laky na nechty, maskara dodávajúca giga-objem, oranžový rúž či tieto dezertné tanieriky v 60´s vzoroch :)))
Samozrejme si treba pustiť The Who-My generation! ;) ááááh rock n roll musí byť!
 
( rúž-Loreal-Color Riche/Doutzen´s pure red, maskara-Catrice/better than false lashes volume mascara-ultra black, laky na nechty-Avon Magic Effects Matte / inky blue & white)
 

1 coments:

Sabi povedal(a)...

tie tanieriky sú božskééé! :)

Na mojom blogu práve prebieha giveaway, do ktorej ste všetci srdečne pozvaní!
www.beautiful-savage.blogspot.sk