Translate

nové vlasy

14:39:00 Unknown 6 Comments

Niekedy už proste človek nemá na výber a ani kúra za stovky eur by nevzkriesila zničené vlasy, ktoré si roky len podstrihávam.Vtedy neprichádza do úvahy nič len zahodiť ich doslova do koša. Vzdala som sa asi 30cm a prvý raz v živote mám iný strih než do postupna. Poviem vám, som nadmieru spokojná a neľutujem ani jeden jediný centimeter. Je to pre mňa príjemná zmena a ak niekto z vás tiež uvažuje nad takýmto radikálnym činom, len smelo do toho. Toľko k vlasom...
Nový rok začal veľmi pozitívne, dokonca ma celkom potešil aj ten sniežik a keď už sme pri tých predsavzatiach, ja som si žiadne nedávala. Verím tomu, že keď si budete niečo prikazovať a zakazovať zbytočne sa len vystresujete. Zmenu musíte chcieť úprimne, sami od seba a vždy až keď budete cítiť, že ste na to úplne pripravený .
Ja ešte o živote toho veľa neviem, za pár dní oslavujem len 24 rokov, no za ten čas som zistila, že sa nikdy neoplatí tzv. tlačiť na pílu. Dosť bolo filozofovania. Idem sa učiť. Majte sa krásne;)
Pripájam fotky z posledných dní :)
Outfitovky sa teraz robiť naozaj nedajú.
 
 

6 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

tie nové vlasy máš skvelo skvelé, veľmi ti to pristane! a ten kožúšok je snový, kupovala si si ho teraz niekedy? :)

Kat. povedal(a)...

Super vlasy aj design blogu! A predcasne vsetko najlepsie, nech sa ti splnia vsetky bohemske sny! (Inac zostala som prekvapena, ze si odomna o rok mladsia...vzdy som si myslela, ze mas tak 26-27 :D).

Anonymný povedal(a)...

Veľmi ti to pristane

Unknown povedal(a)...

Sekne ti to.

Unknown povedal(a)...

Sekne ti to.

Unknown povedal(a)...

Bonnit-s, kupovala som ho pred týždnom v F&Fku, bol z minuloročnej kolekcie