Translate

psychadelic shoesadelic

19:15:00 Unknown 4 Comments

Kupovať si len tak topánky pre radosť a pre to, že sa mi páčia, to je také moje. Náš trh ponúka dosť slabý výber (pre mňa :D ), ale našťastie sú tu e-shopy ako Asos alebo topshop.uk .Tam vždy niečo zaujímavé nájdem. Tu som si spravila len taký provizórny „wishlist“ , ale už mám pár typov, ktoré mi dúfam neujdú a nie sú to len zimné topánky. Možno to znie hlúpo, ale uloviť si nejaké super  letné topánky, ktoré sú akurát v dobrej zľave sa fakt oplatí.
Už nejaký týždeň hľadám tie najkrajšie šnurovacie lodičky.
Osobne som odpadla keď som našla členkové čižmy v smaragdovo-zelenej farbe od Acne.
Tie sú ale už mimo môj rozpočet, no uznajte, že na brúsenej koži vyzerá tento odtieň úplne božsky. Kúpila by som si také všetko. Klobúk, kabelku, nohavice...a jedine k zlatým doplnkom ;) Ozaj a tie srdiečkové od Charlotte Olympia, to je skvelý nápad na nejaké DIY.
Som hladná. Po topánkach. Hmmmm ;)
 
 
 

4 coments:

Symphony povedal(a)...

Osobne by me strasne zajimalo, odkud jsou ty dva cerne pary- platformy a ty s prezkami. To jsou mi absolutni favoriti :)

Bridge of Memories povedal(a)...

skvele boty:)

Bridge of Memories

babô povedal(a)...

prvé dve a posledné dve ♥

Unknown povedal(a)...

Amazing selection dear!

irenethayer.com