Translate

Magic minerals

9:11:00 Unknown 0 Comments

Včera sme sa boli pozrieť v nákupnom centre v B.Bystrici, kde sa konala výstave minerálov.
Moje oči mali čo robiť. Od kamienkov až po mušle, surové kamene či miniatúrne fosílie.
Najprv som sa zastavila pri pani, ktorá ručne vyrába šperky s kameňov. Každý kus je originál a vraj vždy vyrobí maximálne dva rovnaké. Jedná sa o prvé tri fotografie. Jej tvorbu môžete nájsť aj na webe www.nonadesign.sk . Tie dva tyrkysové na prvej fotke som si aj skúšala.
Samozrejme ma zaujali hlavne všetky modré a zelené kamene. Ale vybrala som si len také dva malé prívesky. Jeden achát a jedna mini fosília v tvare zubu. Hľadala som aj niečo masívne na krk, ale tam už cena presahovala sto eur a tak som to vzdala. Osobne ma tento typ šperkov baví viac ako produkty z klenotníctva. Asi som na to ešte primladá, nie je to môj štýl. Hovorí sa, že každej žene pristanú perly. Nepoznám nikoho na kom by vyzerali tak hrozne, ako na mne. Po tejto výstave už viem, čím by som ich nahradila.
Jemné guličky z achátu alebo ónyxu, by bola lepšia alternatíva.
Dala som sem trošku viac fotiek ako treba, ale nedalo mi neukázať vám to.
Príjemné kochanie prajem ;)