Translate

made in slovakia

15:35:00 Unknown 3 Comments

Tento kabát som si kúpila v second hande ešte keď som bývala v Bratislave. Stál presne jedno euro a je to slovenská výroba. Staré kabáty tuzemských značiek majú neuveriteľnú kvalitu. Na rozdiel od dnešných čínskych umelohmotných, ktoré majú často krát závratnú cenu a ich kvalita nesiaha našej československej výrobe ani po päty. Vtedy bola síce iná doba. Kabát ste si kupovali možno raz za 5 rokov. Dnes? Každú sezónu nový, lebo jeho výdrž je obmedzená.
Možno, že to neplatí o kabátoch horných desať tisíc, ale s tým ja skúsenosť nemám a vôbec ako sa poznám, začal by ma po roku nudiť, ako ten lacný. Tento béžový je veľmi pohodlný a teplý.
Páči sa mi jeho strih a dobre sa kombinuje.
Za chvíľu ho už ale vymením za kožuchy. Som zimomravá a toto mi nestačí.
-
Ako ste trávili tento víkend? Ja som bola na muzike. René Lacko hral Led Zeppelin a to mi predsa nemohlo ujsť. V tejto zime sa mi síce chodiť von až tak veľmi nechce, ale keď tak neurobím, vždy si to potom vyčítam, že som zbytočne premrhala voľno.
Prajem pekný zvyšok víkendu :)
 

3 coments:

Dads^^ povedal(a)...

kabát nie je úplne moja šálka kávy, ale ten rupsačik!! <33 nevedela by si mi odporučiť nejaké sekáče v Bratislave kde by som našla takéto krásne kúsky? O:-)

Maeva povedal(a)...

What a beautiful coat ! x

Trend-Mae

Unknown povedal(a)...

Dads: to je celkovo o šťastí, niekedy aj v takom hnusnom nájdeš super vec, musíš sa len hrabať a hrabať ale skús Genesis na kamennom námestí ;) tam som mala vždy šťastie .....
Maeva: thanx :)