Translate

City nomad

14:50:00 Unknown 3 Comments

Niekedy sa stane, že náhodou zistíte, že máte doma dva typy oblečenia v podobných farbách kupované nezávisle. Môj starý indiánsky šál a bordový kožený kabát už budem spolu ladiť asi navždy. Dneska som mala malé behačky po úradoch a potrebovala som sa cítiť pohodlne a zároveň byť v teple. Vyriešil to tento secondhandový kabát. 
Nezvyknem sa štylizovať takto zladená, ale dnes som na to mala náladu.
Viac by sa mi k tomu páčili zvoňáče, ale tie by úplne schovali moje topánky.
Btw ešte sa vrátim k tejto bordovej, či slivkovo fialovej (ani sama to neviem pomenovať, ak viete, napíšte!). Všimla som si, že teraz je taký trend mať rúž tejto farby. Celkom sa mi to páči. Vyzerá to tak temne a sexy. Asi to vyskúšam. Ktosi mi povedal, že k snedej pleti to vyzerá dobre. Idem na to!...
 

 (boots:Baťa, jeans/scarf/hat:H&M, sweater:jennyfer, bag: Pull&Bear, coat:second hand)

3 coments:

Paola Lauretano povedal(a)...

Cool look,I love your burgundy coat!!!
Kisses, Paola.

Expressyourself

My Facebook

Mimosasandme povedal(a)...

Nice outfit. You look very stylish :)
$200 Gift Card Giveaway on my blog
http://www.mimosasandme.com

MILEX povedal(a)...