Translate

Step by step...day by day

10:43:00 Unknown 2 Comments

Guľaté, špicaté či hranaté. Už je to takmer štvrtá sezóna. Členkové topánočky sú moja srdcovka. Mám doma už asi 8 párov a dôležité pre mňa je,  aby boli kožené a pohodlné. 
V obchodoch je teraz slušný pretlak všetkých možných typov, no zdá sa mi, že všetko je to " na jedno kopyto". Túto sezónu som napodiv nekupovala ani  jeden párik. Kožené tak rýchlo nezničíte, tým pádom nemusíte kupovať nové a nové. Tieto hadie z Top Shopu mám už asi štvrtú jeseň. Berte to ako typ. Zainvestovať sa oplatí ;) 
A tie tvary, to je hra! ♡

[1.Snaked:Topshop, 2.Light Pink:Zara, 3.Cowboy:H&M]

2 coments:

Amy Morgan povedal(a)...

Ja som tento mesiac išla tiež popozerať nejaké nové topánky a úprimne bola som zhrozená... lebo čo bolo pekné nebolo kvalitné a naopak.. jedna veľká bieda.. Teším sa už na zimnú sezónu keď budú čižmy a snáď aj výber bude lepší!

LadyinBlack

Kat. povedal(a)...

Uznavam ta! ;) Kozene clenkove cizmicky su aj moja zavislost aha: https://instagram.com/p/8XwPn7LXXC/ :D