Translate

over the knee boots

16:40:00 Unknown 2 Comments

Je to priam neuveriteľné, ale čižmy nad koleno som nakoniec kúpila doma v Banskej Bystrici v jednom malinkom obchodíku s topánkami. Keby nebola taká zima, mala som v pláne ich skombinovať s mini sukňou, alebo nejakými hippie šatami. Miesto toho som zvolila hrubý sveter na štýl deduška večerníčka ( :D haha, otec mi povedal, že som ako bača) a koženkové nohavice či legíny (sama neviem kam to zaradiť) . Strapcovú kabelku mám kúpenú už asi pol roka, ale nikdy sa mi nehodila k žiadnym topánkam. Teraz konečne našla svoju ´´polovičku´´ v podobe týchto čižiem. Mám neskutočnú radosť, že som si ich kúpila. Snívala som o nich už viac než rok.  Myslím si, že ich využijem aj na jar :)
 Škoda, že nie sú kožené, ale ani semiš nie je zlá voľba.
Teraz budem vymetať všetky secondhandy a hľadať k nim vhodné sukne :)
 
ps: pozdravujem Zuzku M. a Ďakujem ;)
 
(sweater/sveter: Lindex, hat/klobúk: HM, top/rolák: Intissimi, leggings/legíny: new yorker, bag/kabelka: Clockhouse, boots/čižmy: Claudio Dessi)

2 coments:

Blog de la Licorne. povedal(a)...

Kabátik a čižmy! ♥ Krásne fotografie ♥

♡ Autumn perfumes ♡
♡ Cocoa beans and chia seeds ♡

Maeva povedal(a)...

Loving this look! Nice retro vibe! x

Trend-Mae