Translate

Catrice

8:15:00 Unknown 1 Comments

Isto sa vám už niekedy stalo, že vám finančne nevyšlo to, čo si kupujete najradšej a tak ste si museli zadovážiť akúsi náhradu v lacnejšej forme.
Značka Catrice dostupná v jednom nemenovanom reťazci ponúka za svoje ceny fakt výborné produkty.
★★★
Ešte na jar mi došiel make-up a počas tropických horúčav som dala prednosť ľahšej forme "3 in 1". Tento zvláštny makeup (aj keď skôr by som to nazvala tónovač) je úplne biely krém, ktorý keď začnete rozotierať postupne hnedne a prispôsobí sa odtieňu vašej pleti. Vyzerá to tak prirodzene, akoby ste na sebe nemali vôbec nič. Toto je už moje druhé balenie. Je to oveľa lepšie a ľahšie ako BB cream, ktorý býva častokrát zbytočne mastný.
Navyše vraj aj hydratuje. Oporúčam hlavne pleti bez akné, pretože až tak veľmi nekryje veľké nedokonalosti. Či suchá, alebo mastná, je vhodný pre obe.
Dostanete ho len v dvoch odtieňoch- lighter a medium skin.
[Cena približne 7€]
☆☆☆
Catrice majú v ponuke aj klasické tiene na oči v "nude" farbách. Ja mám dosť citlivé oči a pri lacných tieňoch zvyknem mať pocit ťažkých viečok alebo štípania. Tieto nemajú jedinej chyby. Super cena, super šesť odtieňov a aj super trvácnosť.
[Cena približne 5€]
☆☆☆
Pre vytvorenie "smokey eyes" efektu som vyskúšala aj ceruzku, ktorá má aj štetček na tieňovanie. Jednoduchá a rýchla aplikácia. Matný efekt zaručený. 
[Cena približne 3€]
☆☆☆

*all photos by vogue germany

1 coments:

natalylobik povedal(a)...

tá paletka sa mi páči :)