Translate

Music: Van Halen

8:21:00 Unknown 1 Comments

Moji miláčikovia a absolútny talent- gitarista Eddie Van Halen bola srdcová záležitosť už na prvé počutie. Priznám sa, že toto síce nie je môj najobľúbenejší album, ale stojí minimálne za zmienku. Tento debut je bez názvu a vznikol v roku 1978. Ich sound nenechá chladnú nijakú rockovú dušu. Ak si pochutnáte na našlapanej dobrej muzičke, u Van Halenovcov budete doma. Album obsahuje 11 skladieb a hneď prvý je cover od The Kinks-You Really Got Me, ktorá je nákazlivá ako chrípka. Ak počúvate rockové rádiá, určite spoznáte aj skladby ako Ain't Talkin' 'bout Love,  Runnin' With The Devil, alebo svetoznámu Eddieho "onaniu" na gitare, alias Eruption. Táto štvorica je zohratá snáď každým tónom. Skvelí skoro teatrálny prejav speváka Davida Lee Rotha, super basgitara a úžasné vokály Michaela Anthonyho, našlapaná rytmika za bicími v podaní Alexa Van Halena a samozrejme gitarový génius Eddie Van Halen.
Okrem hudby ma zaujal aj zadný obal LP na ktorom sa zakláňa Lee Roth v koženýh nohaviciach, ktoré mu údajne daroval Gene Simmons z KISSu. Je úplne úžasná perlička, že kapela v istú dobu vymenila na dlhé roky speváka Davida Lee Rotha za Sammyho Hagara. Táto partička však ani vtedy nestratila na kvalite a kreativite absolútne nič. Ja jednoducho milujem tú ich dravosť a Eddieho virtuozitu.

1 coments:

Unknown povedal(a)...

Ahoj tak teda super recenzia ja osobne mám rád aj Van Halen I - II a album čo musím asi najmenej je 1984 . To asi všetko a teším sa na ďalšie recenzie. Ďakujem