Translate

Music : T.Rex-Tanx

10:06:00 Unknown 0 Comments

Už dlho som uvažovala o článkoch tohoto typu a myslím, že je na čase predstaviť vám hudobné albumy, ktoré mám veľmi rada. V podstate sa nebránim nijakému hudobnému štýlu, ale môj top je rock. Posledné roky som sa vrhla na staré kapely, ktoré sú mimoriadne kvalitné. Väčšinou ich počúvam cez vinyl. Napriklad taký T.Rex na čele s Marcom Bolanom. Kráľ glam rocku a lámač ženských srdiečok vedel teda vyrábať poriadne hity. Album Tanx z roku 1973 je vo veľmi príjemnej pohodovej náladičke. Obsahuje 13 skladieb a medzi moje obľúbené patria napriklad Shock Rock, Mad Donna, Born to Boogie či Highway Knees. Celý zvuk albumu mi príde mimoriadne nadčasový a vôbec mi nejde do hlavy, že má už 43 rokov. Ak máte radi retro muzičku, vrelo odporúčam ;) Na youtube sa toho od T.Rex nájde habadej. Ako štartovací hit by som určite zvolila 20th Century boy a Children of the Revolution. Divoké 70-te roky majú nesmiernu charizmu. Vždy ked si púšťam T.Rex cítim sa ako 13 ročné dievča, ktoré miluje svoj "boyband" s tým rozdielom, že vtedy bol zahratý poctivo rukami bez počítačových efektov a umelín, ktorými je dnešná hudba tak zohavená. Vďaka bohu za tieto poklady.