Translate

Music : Paul and Linda McCartney-RAM

9:00:00 Unknown 6 Comments

Poviem vám pravdu. Nikdy som nebola odchovaná na Beatles. U nás skôr hučal Led Zeppelin,Deep Purple alebo Uriah Heep. Išlo sa na to tvrdšie, ale nedávno som sa dostala k štvrtému Beatlovi, ktorý mi brnkol na strunu. Sir Paul McCartney a album Ram, na ktorom mu hosťuje aj jeho polovička, je naozaj veľká hudobná pohodička. Túto LP som našla v ocinovej poličke medzi Beatlesákmi a zaujal ma hlavne obal. Niečo mi hovorilo, že to bude viac než dobré. Vytiahla som LP z obalu, zapla gramec, kefkou som ju jemne očistila od prachu a položila na ňu prenosku. Prvá skladba Too Many People na mňa pôsobila, akoby som počúvala Beatles.
Prekvapilo ma však, že piatu s názvom Uncle Albert/Admiral Halsey, poznám z rockového rádia.Celkovo skladby pôsobia veľmi pohodovo a svižne. Paul sa zjavne vybláznil a cítiť tam ľahkosť 70-tych rokov. Často si album púšťam pri sychravých jesenných ránach. Vždy ma to nakopne. Tých 12 skladieb prejde ako voda, no nedá sa pri nich nevrtieť bokmi, alebo si aspoň minimálne "pohmkávať" . Ak máte radi aj miernejšiu rockovú muziku, týmto nič nepokazíte.
:)

6 coments:

Anonymný povedal(a)...

ďakujem za hudobný tip! :)

Anonymný povedal(a)...

odchovana si presne na tom istom ako aj ja - tatinko zaryty black sabbatak, led zeppelinak a deep purplak :)

Unknown povedal(a)...

Neni zač ;)

Unknown povedal(a)...

Áno áno , najväčšie pecky ;)

Unknown povedal(a)...

Vďaka teda ani ja nepatrím medzi Beatlesakov , ale vyskúšam . Ďakujem za tip. V poslednej dobe dosť často počúvam Orchid a Kadavar .

Unknown povedal(a)...

Vďaka teda ani ja nepatrím medzi Beatlesakov , ale vyskúšam . Ďakujem za tip. V poslednej dobe dosť často počúvam Orchid a Kadavar .