Translate

Jesenné nákupy

8:28:00 Unknown 0 Comments


V prvom rade Ďakujem za podporu v predošlom článku. Veľmi ste ma nakopli a ja mám chuť pokračovať ešte ďalej a ďalej.

Pred týždňom sme si s kamarátkou urobili mini shopping day po Banskej Bystrici. Bolo to trochu komické, lebo okrem super úlovkov čo sme našli v sekáčoch, kamoška v igelitke ešte trepala aj dva kilo klincov :D
 Dve nákupné maniačky popri návšteve F&F zablúdili aj do Baumaxu, ktorý síce rušia, ale v oddelení medzi klincami a šroubami, som našla super kovový matroš na výrobu bižutérie. Matky, tesnenia a rôzne kovové tvary mali presne taký ten kovový odlesk, aký sa mi páči. Navyše nedávno som sa dala na výrobu doplnkov z recyklovaného materiálu, ale o tom neskôr ;)
Trošku vám opíšem veci z fotky. Do F&F som išla schválne kvôli jeansom. Chcela som vyslovene "bootcut" a také som aj našla. Navyše tmavá farba v ktorej sú mi vyhovuje. To čierne lesklé Gianfranco Ferré  sú šaty až po členky z materiálu podobného futbalovému dresu. Netypické na mňa, teraz ich už nevynosím, ale nechať ich tam za tri eurá by ma asi porazilo. Bola (aj) som šťastná ako blcha! Nechápem ako ich niekto mohol len tak vyhodiť do kontajnéra s oblečením. Dajú sa nastajlovať aj na sporty k teniskám, alebo troška boho s masívnou bižutkou. Super nadčasoví kúsok.
Červené čudo vľavo hore je vlnená púzdrová sukňa tiež dlhá aź po členky. Je super elastická a materiál mi trochu pripomína kamašle, ktoré sme nosili ako deti v 90tych rokoch. Veľmi sme sa na tom nasmiali, keď som si ju skúšala. No a na záver to najlepšie. Starká vytiahla nejaké vrece plné šiat a sukničiek. Jedny ma však dostali svojím vzorom a sú to práve tie nad "Gianfrancom" .
Sú mi trochu voľné v páse a museli sme ich aj skrátiť, ale vyčarovať s nimi 60's look bude hračka. Jednu fotku v nich mám aj na instagrame. Aby som to dotiahla na väčšie retro, zaobstarala som si k nim aj okuliare s plastovým rámikom.
Takže pár kúskov na jeseň už máme. Čo mi ale vŕta v hlave sú najmä semišové čižmy nad koleno. V tejto krajine opäť prudko nedostupné. To je moje must have. Budem si priať a možno sa mi to aj splní.
:)