Translate

Bjúty typ: Dead sea & herbs

10:24:00 Unknown 0 Comments

Mám pre vás opäť pár kozmetických typov :)
Leto je už pomaličky za nami a po toľkom opaľovaní si asi najviac vytrpela moja pleť. Natierala som si ju síce ochranným faktorom, ale zrejme to nestačilo. V poslednej dobe sa mi stále šúpe. Vždy som mala dobré skúsenosti s produktmi, ktoré obsahovali výťažky s mŕtveho mora a tak som to riskla so značkou KAWAR. Tento hydratačný krém je perfektný. Je mastný tak akurát a pekne sťahuje póry. Dostanete ho v lekárni za prijateľnú cenu cca 8€ za 150ml.Viac na  www.thedeadsea.com.
Čo sa týka pokožky na hlave, tá sa mi vysušila tak, až sa mi začali robiť lupiny. Riešením sa stal prírodný šampónik od značky Carpathia v peknom retro obale. Obsahuje výťažky z lopúcha, žihľavu a mätu. Na pokožke sa musí nechať pôsobiť asi 3minúty. Pomohol mi už po dvoch umytiach čo ma dosť prekvapilo. Navyše je to slovenský výrobok. Rada podporujem domáce produkty.
Ďalší problém boli chodidlá. Dotlačené od sandálov, zhrubnutá kožička, ved to poznáte. Opäť som stavila na mŕtve more od firmy Ezo, ktorá vyrába soli do kúpeľa. Táto s vôňou granátového jablka vonia nadpozemsky.
 Raz za pár dní si urobiť soľný kúpeľ je výborný relax :)