Translate

-Wild Wild West-

9:35:00 Unknown 4 Comments

Vidiecky štýl je mi srdcu veľmi blízky. Som rodená dedinčanka. Teraz ma ale uchvátila dedina západná. Mexico, Španielsko, Peru, Idiáni, kovboji, kaktusy, klobúky, pončá, flamengo, filmy ako Frida, Vicki-Cristina-Barcelona (W.Allen) , Vtedy na západe alebo Vinnetúovky. Niekedy sa bojím, že môj šatník zrazu bude vyzerať ako požičovňa kostýmov haha .
 Musím sa viac krotiť, ale ide to ťažko.
Navyše ked  veľká časť vecí v obchodoch sa nesie v podobnom duchu.
Posledný júnoví nemecký Vogue, ktorý mám doma obsahuje veľmi pekný editoriál menom LATIN LOVE.  Veľmi ma to nadchlo. Teraz zgúňam všade po dome a hľadám rôzne výšivky a veci, ktoré sú ručne robené. Našla som jednu nádhernú hačkovanú vec ale o tom neskôr ;)

4 coments:

DanaTN povedal(a)...

Určite sa nekroť. Je skvelé, keď je stále viac dievčat a žien zladených so svojím JA. Dosť bolo uniformity a strachu, ukážme všetkým čo je v nás.

Verča povedal(a)...

Skvělý článek:)
Verranda

Unknown povedal(a)...

Ďakujem Dana. Veľmi ma tvoj názor potešil ;)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem :)