Translate

Morning glory, what´s the story....

9:12:00 Unknown 1 Comments

Letné rána si vždy veľmi vychutnávam. Zobudím sa, urobím si nejakú tú hygienu a moje kroky často smerujú práve do záhrady. Vtáčiky vždy čvirikajú a spoločnosť mi robí môj veľmi prítulný kocúrik. Najčastejšie pijem bylinkové čaje. Ten na fotke je robený z byliniek našich stredoslovenských lúk a hájov, ktoré ručne zbieral jeden môj dredatý kamoš. 
Volá sa to Maťkov čaj :)
Kávu nepijem. Býva mi po nej ťažko od srdca. 
No ked sa neviem prebrať, ako náhradu si urobím Darjeeling s mliekom.
Nesmie chýbať kniha, či časopis. Až po tomto asi polhodinovom rituáli nasledujú raňajky.
Väčšinou musia byť sýte, aby sa nestalo, že som už pred obedom hladná.
Raňajky sú základ dobrého dňa :) Väčšinou si zvrtnem praženicu z vajíčok od našich sliepočiek, ktoré chová moja starká :) Dedinské bio vajíčka sú pre môj jazyk slasť.
Ako trávite ráno vy? :)
 

1 coments:

Verča povedal(a)...

Kafé také nepiju, a už vůbec ne v tomhle vedru :) časopisy miluju!
Verranda