Translate

Jimi Hendrix Tee

11:24:00 Unknown 4 Comments

Mužské tričká ma vždy viac bavili než tie naše. Nič nie je pohodlnejšie ako takéto veľké vrece, do ktorého schováte všetky trable. Toto konkrétne som uchmatla ocinovi. Nebol proti. Kvetované nohavice, ktoré mám na sebe mi prišli k Jimimu úplne vhod. Čo sa týka doplnkov, čím jednoduchší a masívnejší, tým lepší. A spoločnosť mi robil náš kocúr Mick :)
Dnes som pohodlná. Stále prší a prší a nepáči sa mi to...

4 coments:

julia povedal(a)...

Gate sú super, mne by sa k tomu ešte hodilo vypasované zamatové sáčko

Unknown povedal(a)...

Mám aj take ;) to by šlo, super nápad :))

Verča povedal(a)...

Moc hezký a originální outfit:)
Verranda

julia povedal(a)...

A teraz som v zare kupila kardigan s trasnemi v horcicovej farbe. Mozno aj to by slo...