Translate

Hudobné typy: Rock The World

16:57:00 Unknown 4 Comments

Leto je síce obdobie festivalov, no ja nikdy nezanevriem ani na koncerty. Ako fanúšik rockovej muziky sú isté veci ktoré si nemôžem nechať ujsť. Veľmi by som si to vyčítala a blýska sa teda na dobré časy! Do nášho východného bloku sem stále prúdi viac a viac rocknrollových legiend.
Kapela Deep Purple má momentálne turné a zastaví sa aj v Českej republike. Čerešnička na torte je, že ako predkapelu si vybrali mojich obľúbených Rival Sons. Dve muchy jednou ranou. Stará a mladá krv na jednom pódiu a obe v tej najvyššej hudobnej kvalite. Dňa 27.10. Ostrava. Určite idem. Asi sa tam rozplačem.
Druhá neuveriteľná vec, ktorá nás čaká je síce ešte dosť daleko, ale dňa  17.02.2016
sa u nás zastaví kapela Motorhead!
Predkapela je Saxon a Girlschool. Som fakt nadšená. :)
Čo ešte stojí za zmienku je aj Joe Satriani 14.10 v Bratislave, 17.11 Whitesnake v Prahe, 15.12. metal queen Doro vo Viedni, alebo 25.3. Udo v Ostrave.
Uvidíme čo povie moja peňaženka, ale investovať peniaze do zážitku je fantastická vec.
Hlavne si treba pozrieť kapely, ktoré ešte fungujú a sú fakt staré. Je to niekedy neuveriteľné, že takýto dedkovia to rozbalia akoby mali práve dvadsať rokov. Už neraz mi padla dole sánka.
Je sa na čo tešiť :)
 

4 coments:

Verča povedal(a)...

Znám DeepPurple:) mám ráda českou kapelu Lucie:)

Amy Morgan povedal(a)...

My už máme na Deep Purple aj vstupenky :) Včera však bohužiaľ Rival Sons oznámili, že na turné sa môžu pridať až od 8. novembra takže v Ostrave hrať nebudú... :( fňuk.. úplne mi to pokazilo deň...

Unknown povedal(a)...

Coze? :((((( nieeee tak to ptm asi nejden

Unknown povedal(a)...

Coze? :((((( nieeee tak to ptm asi nejden