Translate

Denim & Patchwork

9:32:00 Unknown 3 Comments

Nikdy som nejak nemala v láske patchwork, ale človek sa mení a tento klobúk ma dostal v prvej sekunde. Je na ňom super, že je obojstranný a kedže je z látky je aj veľmi mäkučký a nikde netlačí.
Kúpila som si ho na festivale Masters of Rock v ČR za nejakých smiešnych 250 korún.
Sukňu som objavila v second hande, lebo v normálnom obchode je akosi núdza nájsť čistý  denim bez vyšúchancov (technika pieskovania). Navyše tento retro strih úplne žeriem! Pamätám si, že mamina mala podobnú len nad kolená. Topánky by mohli byť viac retro, ale nejaké 70´s kopytá veru nemám. Dúfam, že raz nájdem nejaké v sekáči ;) Zišli by sa. Boogie woogie je jednoducho módny kult. Btw to rádio za mnou používal ešte môj ocino. Dohodli sme sa, že ho môžem zdediť. Zatiaľ ho máme v starej izbe, ktorá slúži ako skúšobňa. Je to fakt pekný dizajn. Som z neho paf!
 Má v sebe zabudovaný aj gramofón :) juhúú.

 

3 coments:

Verča povedal(a)...

Mě osobně se tyto sukně moc nelíbí a sama bych si je asi nevzala, ale tobě sluší :))

Diana povedal(a)...

Tá sukňa a topánky sú dokonalé ♥♥

Ev. povedal(a)...

Tie topánky sú úžasné!
Pozývam ťa na moju prvú giveaway na blogu - bola by som nesmierne rada, ak by si sa zúčastnila :)

Hello, my name is Ev