Translate

Chrysocolla dress

8:34:00 Unknown 2 Comments

Tieto šaty som si kúpila ešte na jar v second hande. Uchvátili ma svojou tyrkysovou farbou a materiálom. Čo sa týka strihu s tým som sa stotožňovala už trošku dlhšie, ale zvykla som si. Zrejme to budú nejaké 90te roky alebo čo. Chvíľu som aj premýšlala, či tie dva rozparky pri nohách nezošijem dokopy, ale potom by sa mi v nich asi zle kráčalo. Sama neviem do ktorej dekády ich mám zaradiť, no najviac sa mi páčia tie prekrížené ramienka. Sandále na šnurovanie som si kúpila vo Francúzsku na trhu za smiešnych 10€. No nekúp to ked sú celokožené ;) Teraz ľutujem, že som si nezobrala ešte jeden pár, lebo majú dosť hrubú podrážku, čo na kristuskách býva zriedkavé. Človek niekedy zaváha a potom ľutuje.
Nestáva sa vám to?
Mne často...
:)))
(klobúk/hat:C&A, šaty/dress:secondhand, kabelka/bag:Lindex, sandals/sandále:souvenir from France, jewelry/bižú:HM,etnoshop)

2 coments:

cara mia povedal(a)...

pri oblečení sa mi to stáva a potom si vždy v hlave vytváram kombinácie s tou vecou a smutim, že ju nemam :D tie šaty su zaujímave, neviem sa jednoznačne rozhodnut, ci sa mi páčia, ale maju svoje caro :)

Verča povedal(a)...

šaty vypadají zajímavě, ale sluší ti:)
Verranda