Translate

Good trip

13:00:00 Unknown 0 Comments

Sú isté veci, ktoré mi niekedy spôsobujú  po tele zimomriavky. Väčšinou to býva hudba, ale v poslednej dobe sú to práve chodiace gazeli po prehliadkovom móle ;).
Poďme k veci. Balmain, Dsquared2, Louis Vuitton alebo J.P.Gaultier. Sila modelov je neskutočná. Celé ma to nabíja energiou a inšpiruje na toľko, že keď si vyberám nejaký ten outfit z mojej skrine, kde sú samé lacné veci, zrazu sa mi s nimi čaruje oveľa lepšie. Postupne vykrádam doplnky po mame a starej mame, odložené kusy kvalitnej československej výroby, ktoré akoby patrili do tejto doby. Kedže som v priebehu roka vymenila svoj úplne čierny šatník za cigánsky cirkus, chcem vám ukázať čo ma inšpiruje najviac:) Základ je nebáť sa. Móda by mala byť zábava. Kedysi som mala s farieb obrovskú fóbiu. Momentálne mám taký vzorec pri ktorom vždy vidím nejaké tie 60´s a 70´s party. Idete na koncert psychedelickej kapely Gong v pruhovaných šatoch, pri vchode vám dajú kocku cukru naplnenú LSD a všetky tie farby vás zhltnú.
 Neviem aký cukor si dali páni návrhári, ale mne teda chutí ;) 
To je jazda!!! :)
 



all pictures by style.com