Translate

The Doors

8:00:00 Unknown 3 Comments

Minulý týždeň bol pre mňa náročný, no nakoniec ho zakončila veľmi príjemná nedeľa.
V Starej Tržnici v Bratislave sa konala menšia fashion show recyklovanej módy (spomínala som tu). Za účelom tejto akcie bolo upozorniť na stále narastajúci tlak a nepriaznivý vplyv konzumu v oblasti textilného priemyslu. Vyzbieralo sa množstvo vyradeného oblečenia, ktoré prešili mladí dizajnéri na nové kreatívne kúsky. 
Nebudem klamať. Niektoré modeli ma oslovili, niektoré vôbec. 
Išla som sa tam pozrieť s Mischel Warenits, ktorá výsledné diela aj fotila.
Okrem toho stihla aj mňa za čo jej veľmi pekne Ďakujem.
Na moje veľké prekvapko tam bola aj Mafin. Charizmatická osôbka :). Všetky tri sme potom zamierili do sekáča a neodišli sme na prázdno ;) Ja som z radosťou vyskúšala moje nové šaty.
Vtedy ešte nesnežilo, ako včera ,ale nechcela som riskovať, tak som si zobrala aspoň leteckú bundu. Tieto chaotické premeny teplôt sú nevyspytateľné. 
Viac fotiek na FB stránke.
https://www.facebook.com/hardrockrepublicablogbymagicmantra
ps: nie nemám parochňu, iba som si vyžehlila vlasy a bolo vlhko...... a ja ich mám ako drôty 
Hat/klobúk-Dress/šaty:HM
Aviator jacket/ bunda: Mango
Purse/listovka-Boots/ čižmy:second hand

3 coments:

julia povedal(a)...

krásny boho outfit!

Unknown povedal(a)...

Ďakujem Julia :)

Amy Morgan povedal(a)...

Tak tie fotky sa ozaj vydarili :) nádherný kontrast farieb!

LadyinBlack