Translate

Domáce vítanie jari

10:25:00 Unknown 4 Comments

Krásne sa nám otepluje a mňa chytajú také stavy, že by som najradšej preorganizovala celý dom. Nejde len o doplnky, ale aj o maľovku alebo výmenu nábytku. Vždy na jar to chce refresh. Pomaličky sa na to chystám a ako inšpiráciu som si kúpila tieto dve knihy .  Interiors by Color- kde je celá farebná škála fotografii interiérov, od bielej až  po čiernu, všetkých možných štýlov a chutí. Kedže som, ako spieva Janko Kuric  ó Vidíéééčáán“  zobrala som si aj Country Hotels, kde sú fotky vidieckych hotelov, a to hlavne hlavne v exotických krajinách. Najkrajšie sú tie v Maroku. Mám veľmi rada orientálne a africké doplnky. Vždy ma nadchnú hlavne verandy a altánky.V F&F Home majú teraz pekné sviečky tohoto štýlu. 
Ja som si zobrala tmavo fialovú :) Vonia celkom príjemne. 
Samozrejme kvetiny do okna, must have ;)
Ako sa na jar staráte vy o svoj domček/bytík ? :) Tiež máte takéto záchvaty?
Aby som však nezabudla..........v prvom rade treba umyť okná :D

4 coments:

A. povedal(a)...

Asi je to u mnohých ľudí podobne- akonáhle zavanie jar, tak by sme všetko prerábali, vynovovali, maľovali...:)

Unknown povedal(a)...

Idem do toho ;) malovanie milujem...

Unknown povedal(a)...

Idem do toho ;) malovanie milujem...

Amy Morgan povedal(a)...

Haha vidím, že nie som jediná kto má túto diagnózu.. ja som síce okná ešte neumyla ALE aby som aspoň trošku utíšila smäd po zmene preorganizovala som si v izbe dve poličky (obidve sú mojej sestry ktorá je dlhodobo odcestovaná tak môže byť rada že jej to ktosi uprace) a teraz sa chystám na výmenu šatníka :) Prajem kopec energie a nápadov!

LadyinBlack