Translate

Sekáč

19:39:00 Unknown 3 Comments

Takže výsledný outfit z dvoch kusov minulého tour de second hand (článok tu). Celkom nechtiac sú to dva kusy, ktoré spolu farebne ladia a to kabát a košieľka.  Čo je v skutku plus, že ked už je fakt po snehu, mohla som vytiahnúť moje vlaňajšie členkové topánky v svetlo ružovej farbe. Takéto púdrové odtiene sa mi veľmi páčia, pôsobí to na mňa tak čisto a sviežo.
Kabát síce nie je až tak kvalitný. Krčí sa (vid. na predposlednej  fotke) a futro je tiež len z polyesteru, no za tú cenu (0,99€) je to ospravedlňujúce. Ešte som ho doplnila chlpatým golierikom, ktorý mi darovala starká. :) Socíkovské fešn vychytávky ma bavia ;)
daľej na sebe mám :
Klobúk:H&M, Kabelka do ruky:F&F, elasťáky:New Yorker, Topánky:ZARA, kapsička so strapcami:H&M-second hand



3 coments:

Mischel double W povedal(a)...

uplne top of the top. vsetky farby a detaily <3

Unknown povedal(a)...

Ďakujem Mischel :)som sa trochu viac snažila ako inokedy :D

Čajová povedal(a)...

čo mám skôr ospievať... si krásna! neprehliadnuteľné 70s <3