Translate

Second hand trip

17:02:00 Unknown 9 Comments


Dnes som mala pracovné voľno. Napadlo ma, že som už veľmi dlho nebola lašovať v sekáčoch. 
Je to jeden z najjednoduchších spôsobov ako ľahko, rýchlo a za facku získať pekné oblečenie.
Ja tento koníček preferujem už zhruba od puberty.
V Bratislave je second handov pomerne dosť. Dnes som sa však zdržiavala iba v starom meste.
Okrem kadejakých súkromných second handov tu viac menej prevládajú predajne Textile House a Genesis.
 Čo sa týka výberu Textile House sú na tom o dosť lepšie. V obchodoch panuje relatívne poriadok a čistota. Tovar je zrejme zo zahraničia. Ohľadom ceny ale Genesis nemá konkurenciu -jeden kus/ 0,99€ . Ich výber je však zjavne tuzemský. Často krát som tam našla aj kabáty Slovenskej výroby. 
 No ako hovorím treba sa tam dôkladne prehrabúvať a všímať si detail. Veci neskončia vždy v kontajneri len preto, že už majiteľov nebavia. Môžu byť aj vadné.
Nie som bohvieaký škrob, ale mám svoje limity aj čo sa týka sekáčových vecí. Keď je niečo už veľmi obnosené alebo deravé, nevyhodím predsa za to 20€. To si môžem kúpiť aj nové.
 Neviem kto tam určuje ceny, ale občas prestrelia.
Ako aj v živote aj tu platí pravidlo : Welcome to the Jungle. Ujde sa vám to najlepšie ak tam nabehnete  keď dopĺňajú (ako to volajú oni) ,,novú kolekciu . Niektoré sekáče však tovar dopĺňajú denne. Občas sa pritrafí aj nejaká zľava. Textile House to robí tak, že zrazu predavačka skríkne na celú predajňu: Vážení zákazníci od teraz až do hodiny X je na všetok tovar zľava XY%. Mne sa to stalo hneď dnes a to som si pár sekúnd pred tým, než to pani povedala pomyslela: ,,fiha toto ste prehnali, zľava by bodla. ;) Silná myšlienka.

Mala som celkom šťastie. Dva vlnené kabáty, dve blúzky, jedno kimono a sveter.
Fialový kabát:1€
Etno tunika:1€
Floral kimono: 8,50€
Cropp sveter: 3€
Boho blúzka:1€
Purpurový kabát:1€

SPOLU:15,50€

Ked si to tak zúčtujem za sumu 15,50 € by som v bežnom reťazci kúpila asi tak jedno tričko, aj to by jeho životnosť bola zhruba roka. 
Ak máte fóbiu zo sekáčov, skúste ju prekonať. Neodídete na prázdno. Niekedy za fakt smiešnu cenu dostanete kus, ktorý len ťažko nájdete v obchode a určite si nebudete musieť trieskať hlavu o stenu, že ste minuli pol výplaty. :)  Úplne som však zabudla ísť do toho najkrajšieho a tým je práve second hand NOX. Ale o tom snáď nabudúce ;)
 Ak by mal niekto záujem absolvovať so mnou takýto trip som vrelo k dispozícii :)
 adresy second handov Bratislava 
Genesis: Genesis – Nedbalova, Župné nám., Obchodná, Špitálska (2 obchody), Dobrovičova



9 coments:

Natt povedal(a)...

v sekáčoch treba mať šťastnú ruku, žiaľ nie každému sa to podarí.:)
som zvedavá na posty v nových úlovkoch :)

Bridge of Memories povedal(a)...

skvele ulovky;)

www.bridgeofmemories.blogspot.com

czech foreigner povedal(a)...

ruzovy kabat je super!

Renata povedal(a)...

Dříve jsem byla v sekáčích velmi neúspěšná (protože jsem mívala oc konkrétní představu), ale v posledí době se mi tam daří nacházet super věci. Hodně z mých nejoblíbenějších kousků je právě ze sekáče.

Amy Morgan povedal(a)...

Wow tak tie kabáty sú skvelé! Ja som v sekáčoch nebola už ani nepamätám (naposledy som veľmi nevyčihla to správne obdobie a nemali tam nič) tak snáď sa pri najbližšej nákupnej mánii budem môcť viac vyblázniť

LadyinBlack

Unknown povedal(a)...

baby to príde taký moment ked vycítete že .............hmmm mám tušák že dnes budú dobré veci a treba tam vtedy ísť ;) :D

julia povedal(a)...

Tá etno halena ti bude veľmi svedčať, k nej by sa mi hodili jednoduché zvonové džíny, kabela z jelenice a kristusky :) Na sekáče treba mať naozaj "deň", niekedy nenájdem nič a inokedy neviem, čo brať skôr

Unknown povedal(a)...

Julia to bude dobré na leto ;) ale už mam vymyslenú aj jarnú verziu

balzu povedal(a)...

sekáče sou nejlepší....neni lepší obchod, fakt, nekecam:D