Translate

Flower Power

11:32:00 Unknown 5 Comments

Musela by som veľmi zapierať svoju osobnosť, keby som mala tvrdiť, že sa mi nepáči hippie štýl. Pamätám si na obdobie medzi 12 až 13 rokom života, ked som chodila v riflových  zvoňáčoch, na ktoré som ešte dokázala natiahnuť aj riflovú mini sukňu. Po rukách som mala asi 10 centimetrový rad pletených náramkov a vlasy som si splietala do priberaných copíkov. Ani neviem kde sa to vo mne nabralo,ale na isto viem, že o existencii akéhosi hippie štýlu som vtedy nemala ani páru. Môžno to vo mne vzniklo prirodzene. Škoda, že nemám fotku ako dôkaz. Iba spomienky.
Tie časy sú už našťastie preč a aj moje pubertálne módne experimenty. 
Mám teraz obrovské šťastie, že tento typ oblečenia, hudby, kníh, filmov atď. je čím ďalej tým viac dostupný.  Keby som sa mala vyjadriť k svetonázoru hippies, zdá sa mi dosť naivný. Svet sa hodne zmenil. To čo bolo v Amerike v 60tych rokoch, je dnes po 50tich rokoch u nás.
Môžem tvrdiť, že toto je zlaté obdobie. Nikdy sme sa nemali tak slobodne ako dnes. 
Treba si to užiť.  Ktovie čo bude zajtra....
Toto sú moje flower power radosti:

Náhrdelník: Pull&Bear
Obrázky: Folksy by Zoe Badger (IKEA)
fotka z časopisu Jimi Hendrix Experience s pred 30 rokov od ocina
Paisley košeľa: Mango
kniha: hippie MILES (bounty books)
vinyl : Led Zeppelin III
cowboy boots: second hand
Lenonky: Promod
Púzdro na okuliare : veteš od kamaráta
šatka: H&M (second hand)



5 coments:

Unknown povedal(a)...

Parádny článok a skvelé fotky. Hneď som si zaspomínala na twisťáky a sukne na nich, bola to celkom sranda. Teraz by som to takto určite nedala. :-)

Petra povedal(a)...

Super článek, já myslím, že ty v sobě hippie styl nezapřeš ani v kožených kalhotech :) Hodí se to k tobě :)

http://fashion-lists.blogspot.cz

julia povedal(a)...

Videla si teraz, čo majú v mangu a v zare? Čisté 70´s! Ja teda ulítávám na semiši a jelenici, tak mám možnosť sa vyšantiť :)

Unknown povedal(a)...

Diky baby :)
Julia videla, som tam skoro každý druhý deň a rozmýšlam do čoho investujem :) teraz mi brnkli na strunu!

Zuzana povedal(a)...

Opravdu parádní kousky! Musí tvořit dokonalý outfit!

♥ www.thekawaiiplanet.com