Translate

Colour therapy

11:26:00 Unknown 4 Comments

Každý deň dúfam, že keď sa ráno zobudím teplota stúpne minimálne o 10° C.
Neviem sa už dočkať jari. Táto zima sa mi zdá nekonečná. Som v Bratislave prvý rok, ale čakala som , že úderom 1. marca sa teplomer vyšplhá na 15ku.
Všetky tie depky a migrény za ktoré môže počasie, by som najradšej zmietla zo stola.
Nehovoriac o tom, že kvôli ochrane zdravia musím na seba natiahnúť minimálne tri vrstvy oblečenia. Výsledok?!..........asexuálna cibuľa.
Kto sa má takto cítiť dobre? Ja určite nie.
Rok čo  rok riešim túto istú tému. Aby som predišla frustráciám snažím sa vylepšovať si náladu farbami. Nebojte sa nepojedla som žiadne psychotropné látky, ani som sa nešvihla do nejakej sekty. Je to jednoducho osviežujúce obklopovať sa týmito vecami.
Pohrala som sa v polyvore.com a urobila som tri koláže. Každá z nich mi pripomína určité životné obdobie. A že je to hlavne detstvo, to vám písať asi nemusím ;)

Yellow submarine.

Môžete si  pustiť aj Beatlesácky film, alebo koncert Queen kde legenda Fredie Mercury behá po pódiu v žltej bunde, ktorá bola pre moje oči ako spoznávacie znamenie (aha mama to je ten smiešny  fúzatý ujo ) .  So žltou  farbou už som ale skúsenosti mala. Pred 7 rokmi na dovolenke v Taliansku som si kúpila úžasné nohavice s pukmi a zvýšeným pásom. Taký retro štýl.  Čo čert nechcel ked ste v puberte nechutne naberáte a svoje veci už po pol roku neuvidíte. Našťastie nohavice nosí teraz moja kamarátka, ktorá je ľahšia o 20 kg :D. Možno skúsim nájsť čosi podobné,ale  okuliare by bodli asi najviac :)
 Slniečko aj cez sychravé dni, to je zdravé.....

Green river.

Zelenú farbu zbožňujem skôr v studených tónoch. Pekne sa na nej vynímajú hipísácke vzory .
Ani sám veľký pán Hendrix sa jej nevyhol. Som na tom podobne. Už sa nechcem vyhýbať žiadným farbám, tvarom, štýlom a odopierať si. Toto leto sa idem zabávať :) Vidíte tie zelené Versace okuliare? ...... uhuhu niekto tu mal green trip. Chválim :)

Orange county

Pri pohlade na sexy Debbie Harry s kapely Blondie a jej oranžový top mi trochu zviera srdce (v pozitívnom zmysle) . Neviem či som mala niečo také v minulosti ja, alebo to bola moja mama, možno starká, ale ten materiál sa mi  navždy vryl do pamäte. Kedysi som vyhlásila, že by som si nikdy neobliekla oranžové tričko. Hold už mi jeden top z F&F visí v skrini. Nikdy nehovor nikdy. Asi pred týždňom som si v second hande kúpila oranžový kabát z brúsenej kože. A aby som sa necítila vinne stále iba 0,99 € :D. Taký 70´s štýl presne podľa môjho gusta.
Nedalo mi to srdce nechať ho tam.... všetky tie poklady.
Milá Debbie........budeme pomaranče ;)

colage by polyvore.com 


4 coments:

Natt povedal(a)...

green river vyzerá úžasne :)

Unknown povedal(a)...

ó dakujem :)

julia povedal(a)...

Veľmi pekné koláže, tiež si myslím, že dosť bolo zimy. Najradšej mám však také to prechodné obdobie, keď si človek môže obliecť sako, bundu, skrátka zvršok, ktorý dotvorí celý outfit a človek nie je prehnane naobliekaný ani prehnane povyzliekaný. :) Inak páčilo by sa mi, keby si urobila niečo na spôsob second hand new in, to by ma potešilo.

Unknown povedal(a)...

Julia presne viem o čom hovoríš, to mám rada aj ja :) a ináč s tým sevond hand na to som už minule myslela, idem do toho :)))