Translate

Tigrie oko

17:45:00 Unknown 0 Comments

Už ako dieťa som bola fascinovaná kamienkami. Pamätám si na to keď sme sa hrali pri potoku a okrem šaňtenia sme  ponárali ruky do vody čo najhlbšie a hľadali drahokami . Vtedy sa mi zdal najpôsobivejší obyčajný kremeň. Dnes ked som už zistila, že drahé kamene sú nie len pekným prvkom v šperkoch, ale aj talizmanom často krát s liečivými vibráciami. Dosť často sa nimi obklopujem. Väčšinou sa riadim pocitmi a vyberám si kamienok len podľa farby. Neviem ako je to možné,ale vlastnosti, ktoré sú kameňu pripisované akosi vždy sedia na veci, či daný problém ktorý ma momentálne ťaží.

Môj najnovší úlovok je Tigrie oko.
Na nete som sa dočítala tieto informácie :

Tigrie oko je ochranný kameň, ktorý sa tradične nosil ako talizman proti nepriateľským myšlienkam a kliatbam. Ukazuje, ako sa má správne používať sila a prináša svojmu majiteľovi integritu osobnosti. Napomáha pri dosahovaní cieľov, hľadaní vnútorných zdrojov a zvyšovaní zrozumiteľnosti zámerov. Priložené na pupočnú čakru má vynikajúci účinok na ľudí odtrhnutých od sveta, v ktorom žijú. Pomáha ich uzemniť a súčasne umožňuje názorne prejaviť vôľu. Tigrie oko zakotvuje zmeny, ku ktorým došlo vo fyzickom tele.

Je to kameň, ktorý dobre poslúži pri hľadaní vašich vlastných potrieb rovnako ako potrieb ostatných. Dokáže rozlíšiť medzi zbožným prianím a tým, čo naozaj potrebujete.
Na rozumovej úrovni vyrovnáva tigrie oko činnosť oboch mozgových hemisfér a zvyšuje ich praktické využitie. Napomáha zbierať roztrúsené informácie a vytvárať z nich jeden kompaktný celok. Uľahčuje riešenie dilem a vnútorných konfliktov, najmä vyvolaných pýchou a tvrdohlavosťou.