Translate

Magic Mantra

15:00:00 Unknown 2 Comments

Ahojte! Dlho som tu nebola. Opäť mám chuť na nejaké tie zmeny. 
Nebojte sa stále milujem rocknroll, nedala som sa ostrihať, ani som razantne nezmenila štýl.
 Za celkom malé obdobie opäť nastali v mojom živote malé prekvapivé zmeny. Konečne mám prijateľú pracovnú dobu + kopec času sama pre seba. Kvôli vyťaženosti som v podstate aktivitu na blog úplne zastavila. Nie je nič horšie ako ked vám práca obmedzuje osobný život. 
Som na to dosť citlivá. Ja teda žiadny kariérista nie som. 
Blíži sa koniec roka. Letí to ako voda. Za 8 mesiacov som sa stihla presťahovať na západ, prišla si po mňa láska, som bližšie ku kamarátom, mám novú prácu, nové dve mačky atď atď....
 Akosi sa mi zhmotnili tajné sny. Som šťastná. Približujem sa viac muzike, čo ma vždy lákalo.
Veľké prekvapko pre mňa je, že  pred 4 dňami sa mi naskytla možnosť spolupráci pri hudobnej tvorbe, kde sme s kamošmi improvizovali a vznikol s toho slušný psychedelický nárez, sama som z výsledku dosť spokojná. Viem trochu hrať na bicie a tentokrát to bola aj prvotina na klávesoch. :D Približne do konca roka sa chystáme materiál zverejniť na webe. Je toho dosť, síce skôr menšinový žáner,ale verím tomu, že určitá skupina ľudí si na tom pochutná.. Preto sa nie len o tomto chcem s vami podeliť síce na starej pôde, ale pod novým názvom Magic mantra. Nebude to už len o outfitoch. Držte mi palce. Moja už asi tretia obnova blogu. Som komplikovaná povaha. Čo vám poviem. ;) 

(hat: H&M, top: second hand, wool jacket: Lindex, earrings: etnoshop)

2 coments:

Biancaprincipessa povedal(a)...

to licenie je krasne!


Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

Unknown povedal(a)...

DAKUJEM, Lancôme maju vyborne makeupy :)