Translate

Spelldesigns

13:22:00 Unknown 2 Comments

Spoločnosť Spelldesigns je doposiaľ pre mňa inšpiratívnejšia, než akákoľvek iná stránka s oblečením. Nieje deň kedy nekliknem na ich stránku , nepokochám sa perfektnými fotkami a celou tou bohémskou atmosférou. Spelldesigns obsahuje v prvom rade e-shop s fakt originálnymi vecami štýlu amerika-austrália,western štýl, nápaditá bižutéria s drahých kameňov, indiánske prvky a pod .Osobne som si od nich ešte nikdy nič neobjednala (bojím sa poštovného,shop je z austrálie), ale vždy ma to veľmi láka. Na ich stránke som v ich modeloch našla odfotenú dokonca aj éterickú krásku-modelku Erin Wasson. Každý deň cez facebook Spelldesigns prispievajú aj svoje instagramové fotky nad ktorými sa mi vždy rozžiaria oči. Je to taký malinký sen navštíviť ich shop osobne a odniesť si odtiaľ tie krásne poklady. Zatiaľ mi ostáva len kochať sa ich blogom. Tu je  nejaký výber fotiek..... + web :)




2 coments:

Wera povedal(a)...

sakra...tuto stranku som nemala vidiet...:D krasne veci tam su

Biancaprincipessa povedal(a)...

tie sviecky vyzeraju super!

Inak posledné dni DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html