Translate

Paisley obsession

12:52:00 Unknown 0 Comments

Milujem vzor Paisley. Už som to tu spomínala niekoľko krát. Moja ďalšia do zbierky je táto hippie košieľka, ktorú som ukradla mamine so skrine :D Nohavice , ktoré mám na sebe sú pre mňa vysnívaného tvaru, aj ked momentálne asi vôbec tento strih nie je v móde, ale je mi to celkom ukradnuté, pretože už 5 rokov v obchode valcujú slimky, ktoré mne už tak trošku zovšedneli .... 
Nemám rada stereotyp ani v obliekaní a ked niečo vidím na stovkách  ľuďoch rovnaké, dostávam s toho tzv vizuálnu chorobu. Nemôžem povedať, že teraz vyhodím všetky úzke nohavice, lebo predsa len topánky v nich vyniknú oveľa lepšie, než v zvoňákoch, nehovoriac o zime a čižmách.  No jasný favorit tohoto leta boli pre mňa práve bootcut jeans alebo zvoňáče na gumičku :)
Práve si užívam pracovné voľno doma pri Banskej a teším sa na víkend, lebo usporiadúvame taký maličký rockový festivalík.
na sebe mám : všetko sekáč okrem topánok (Baťa), tie skoro nevidno....
a na záver skvelý Glenn Hughes :)
na bicie Jason Bonham (syn J. Bonhama-Led Zeppelin)
a gitara Andrew Watt :)