Translate

Falling sun

20:25:00 Unknown 1 Comments

Sama tomu neverím, ale naozaj som toto leto nebola na dovolenke , aj ked tieto fotky na mňa pôsobia akoby som sa flákala po nejakých Talianskych či Chorvátskych uličkách.
 Pravda však je, že som len pár kilometrov od našeho hlavného mesta a to v malebnej dedinke Hainburg an der Donau u susedov Rakúšákov. Fascinuje ma ich čistota kdekoľvek, čo sa o našich slovenských dedinkách veľmi povedať nedá. Niekedy mám pocit, že výsavačom prejdú aj trávnik či chodníky..... O.o Pedantnosť na sto percent.
Na sebe mám moju obľúbenú tašku cez plece, ktorú som ešte na jar ulovila v sekáči. To, že je s pravej kože a je na nej krásna výšivka ma k nej pritiahlo ako magnet. 
Možno je vám čudné, že mám obuté čižmičky, ale v ten deň bolo vonku iba 17 stupňov. Navyše tieto sú úplne z tenučkej kože.
 Mám taký pocit, že leto už skončilo alebo čo. Každý deň je inakší. Aspoň to slnko sem tam vykukne. Slnečné okuliare mám so slovenskej stránky www.letnyhit.sk, ktorá má najlepšiu cenu na trhu a k tomu dostanete ešte aj darček......tak neváhajte.
 Retro štýl to môžem, ja som si vybrala model Clubmaster.  :)
BTW........som ostrihaná.....a hádajte kto ma strihal?......no predsa ja sama!
 ....nepýtajte sa ako,ale dá sa to :D
 (top/blúzka: H&M, pants/nohavice: Tally Weijl, boots/čižmy: Parfois, Bag/taška: second hand )

1 coments:

janka povedal(a)...

na http://okuliarewayfarer.sk/ ich majú očosi lacnejšie a majú aj väčší výber. Odporúčam pozrieť ;)