Translate

letný ,,must have´´

11:12:00 Unknown 2 Comments

Na toto leto sa teším mimoriadne! Konečne som sa prestala báť farieb a vzorov a prepadla som tomu. Moje okolie si pochvaľuje, takže je to asi ok. :D. Špeciálne túto sezónu obchody nadelili snád všetko čo mám rada. 
Už minule som spomínala, že festivalová móda asi najviac ovplyvňuje to po čom siahnem.  
1. gladiátorky ...každé leto zničím jedny kožené, asi by bolo dobré mať do zásoby aj  dvoje, tentoraz uprednostním hnedé pred čiernymi 
2. maxi šaty- jedny indiánske som si už kúpila, uvidíte neskôr, mám rada ten pocit vzdušnosti :))
3. ,,chrániče´´ veľké striebro-na opálenej pokožke vyzerá skvelo, obyčajné tvary a geometria, duch antiky a prastarých kultúr, to ma vždy fascinovalo
4. ruksačik-na výlet, na pláž, na  fesťák, na nákup, navždy ;) najlepšie kožený alebo plátený

5. čipkované veci- nemôžem od tej nádhery odtrhnúť zrak, naposledy som si objednala niečo podobné cez net a vidím, že to nebude posledný kus
6. všade kde je tyrkys-môj kamoš, hlavne nech je to masívne 
7. vždy som nosila len čierny a červený lak, teraz sú to morské odtiene, oranžový alebo nude, je to o dosť veselšie :)
8. slamená taška-prírodné materiáli sú na leto neoddeliteľnou súčasťou, mám rada neforemné ,,vrecia na krumple´´, vždy je to také ležérne a nedbalé, človek tam napchá celý nákup 

9. chrániť si hlavu pred prudkým slniečkom je dôležité, dobrý slamák musí byť, naposledy som zaváhala pred fakt skvelým výberom v Rakúsku, a to len preto, že sa mi ho nechcelo skúšať (lebo som mala drdol), lenivosť je fakt VEC O.o
10. zohnať ľahunké zvoňáče na gumičku je v Európe dosť zložité, naposledy som však mala šťastie v Bershka a dostala som niečo podobné ako podpultový tovar :D čo sa mi nestáva moc často, o to väčšia bola moja radosť, pretože jediný kus mala na sebe len figurína a druhý som uchmatla ja ;) chachachaaa
11. cowboyky do zbierky. len farebnejšie.bodka
12. tielko s tenkými ramienkami, to je láska, pripomína mi to 90´s
13. bohužiaľ tričká s nápismi ma  bavia  stále, ale dám si záležať čo na nich je........rockové 4 ever ;) teraz najlepšie ako tielko alebo dĺžka nad pupok

Aký je váš tohtoročný favorit? Trúfate si aj na nové tvary a štýly, alebo sa držíte pri starom ?:)
Mne úplne preplo......class of 1970 doslova, vymenila by som takto celý šatník :) haha. 
rock n rooooooooooooooooooll! :)))
zdroj: polyvore.com

2 coments:

Biancaprincipessa povedal(a)...

ja by som si kludne trufla na hocico nove :) ale mojim letnym must have budu vyrazne ruze a dufam, ze sa dokopem do castejsieho natacania vlasov nech mam take ,,boho vlny" :)

Unknown povedal(a)...

V hodně věcích se shodneme! Máme hodně podobný styl!!:)
A ty kraťásky (5) mám podobné :)
A ty šaty ♥ a topy ♥ úžasný :)