Translate

asosky

12:36:00 Unknown 10 Comments

Včera večer som si objednala jedny s týchto topánočiek. 
Nejako som sa nevedela rozhodnúť, lebo mi to stále balansovalo.
 Každý kus mal svoje plus a mínus. 
Chcela som niečo čo ešte nemám, čo bude nie veľmi vysoké a zase ani prehnane drahé. 
Číslo 1- podobné už mám, ale nie čierne a bez cvočkov, číslo 2-zaujímavá špička, motorkárska klasika, číslo 3 presne podľa mojich predstáv-bohužiaľ sú celé umelé a číslo 4- tým, že je to vzor bude to ťažšie kombinovať.
Uhádnete, ktoré som si nakoniec kúpila? :)
ps: aký ste mali týždeň? teší vás slniečko? ... mňa veľmi! Neviem sa dočkať jari :)
na záver rocknroooooooooooll !:)

10 coments:

Nathalie povedal(a)...

2ky? :D Motley Crue ♥

L I N D A povedal(a)...

podľa mňa si si kúpila 1 alebo 4.. som zvedavá ;)

Freder-ika povedal(a)...

2 su najkrajšie<3

Kate povedal(a)...

2kyyy lebo su anj naj!!

RadaRos povedal(a)...

3 :)

Ava povedal(a)...

2 :)

Anna povedal(a)...

1. a 2. se mi fakt líbí! U těch posledních mi trochu vadí ten vzor.. No netuším které, ale celkem by mě to zajímalo ;D

Markéta povedal(a)...

já bych si vybrala ty první, tak že by první?

Unknown povedal(a)...

uhádla Raduza :) číslo 3

RadaRos povedal(a)...

juhú :D superské sú :)