Translate

Razor Jacket

18:32:00 Unknown 9 Comments

Nedávno sa mi stala taká zvláštna príhoda. Bola som v BA v jednom bare a ked sme odtiaľ ráno odchádzali zistila som, že mi jednoducho zmizla kožená bunda. Bolo to nepríjemné a s pocitom nasratosti a zúfalstva , že som si nedala na ňu pozor, som človeka čo mi ju zobral viac než preklínala. Chalani išli  na druhý deň po aparatúru na miesto ,,činu´´ ale bundu bohužiaľ nenašli. Zhodou okolností aj kamoške Jane zmizli dva dosť drahé náramky. Mysleli sme si preto, že tam isto niekto kradol. Na druhý deň som išla domov a Jane mi požičala túto perfektnú sidovku, aby som nešla domov naľahko. Týmto jej ďakujem a posielam pusinu .-*  :) . Nakoniec sme sa dozvedeli , že bundu zobral omylom jeden kamoš mojich kamošov :D Neviete si predstaviť ako sa mi uľavilo. Mrzí ma však, že náramky sa nenašli :-/ .
Čo sa týka toho čo mám na sebe zvolila som k sidovke čisto biele tričko, šedé akože ufúlané rifle a sandále, ktoré sa k tomu ani nehodia ale nemala som si čo obuť :D. Have a nice day.

9 coments:

Jane Razor povedal(a)...

jejo to je aké super, no strašne perfektne si to nastajlovala!!!!...kiss bejbe! :*

Misha povedal(a)...

si muj Sid :* !!!

Cailin´s Place povedal(a)...

super!Kisses!!!

Skodulka povedal(a)...

Právě že ty sandále to zjemňují a vypadá to suprově! :)

Lola povedal(a)...

tomu se říká štěstí!.) a není nad černou klasickou koženou bundu!

Siena in Style povedal(a)...

super boty

http://sienastyle.blogspot.com/

Mischel double W povedal(a)...

tak ta je paraaadna! este lepsia jak som si ju predstavovala !

Lucia povedal(a)...

Super :) Podľa mňa sa k tomu hodia aj sandále :)

Heather ♥ povedal(a)...

Podle mě k tomu pasujou i ty sandály. Bunda je boží, nechtělo by se mi ji vrátit.