Translate

Wishlist...Black.....Sabbath

21:01:00 Unknown 11 Comments

Už som sa celkom isto poučila, že ked si kúpim niečo farebné neviem to potom efektívne zakomponovať a tak sa opäť vrátim k mojej najobľúbenejšej NEfarbe a tou je čierna.Dnes som si k narodkám vybrala čierny sveter,tmavošedé rifle a pánsky sveter, ktorý tam bol za 5€..no nekúp to a total ovisnutý alá grunge.Tak som rada, že som sa nedala zlákať žiadnou farbou.Kombinácia čiernych vecí sa opláca najmä ráno v skorých hodinách  ked máte ešte zlepené oči a nevidíte nič.Nedá sa to pokaziť :D Urobila som si teda  čierny wishlist.Včera som si totiž upratovala skriňu a fakt mi to tam chýba.Predstavovala by som si to asi takto....Ktorý set vás oslovil najviac?:)

11 coments:

Unknown povedal(a)...

pekne si to vybrala :D

Bonnit-S povedal(a)...

ja chcem tú blúzku :-O

Unknown povedal(a)...

to tielko ♥
inak...skvelý blog :) ja som tiež trošku tvrdšia duša tak sa mi tu u teba na blogu veľmi páči :)

Unknown povedal(a)...

som rada :)

Nikolas povedal(a)...

čiieernaa čiernaa je naj !! :)

ajka pé povedal(a)...

uch,blúzky a tielko sú úžasné...brala by som skoro všetko..síce mám rada aj trochu farby ale čierna je základ a presne ako si povedala,nedá sa ňou nič pokaziť =)

Čajová povedal(a)...

blúzka v strede so mnou!

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

Nikol povedal(a)...

všechno to jsou super věci..černá je prostě nejlepší =)

Unknown povedal(a)...

parfume je meeeega super!!! vonia este aj ked sa osprchujem.. :)

Ver povedal(a)...

kukni asos.tam maju teraz v zlave hentake cierne a su mrte dobrééé,len su moc vysoke na mna :DD maju 15 cm...a ja som si dala hranicu 13 :D LEBO potom by som už bola naozaj ako stoziar

Unknown povedal(a)...

hej? diky pozrem,no ja mam 13cky najväčšie tiež ale 8mičky su mi ais lepšie :D